2011年5月5日 星期四

The Most Beautiful Princess - Grace Kelly

大家都知道Princess Kate 的the one 有幾靚啦......vintage lace 亦是我最愛之一!!!!


整個wedding 可見the one 對一個婚禮是幾重要,


所以, 我都即時同我hon hon 講呢句, 等佢明白點解我要咁花心機同金錢喺呢part , haha



正當所有人將注意力放在最人氣、最新的Princess Kate 身上時,我會諗番以往既Princess ....就會諗起佢....Grace Kelly ---我認為佢係最靚既Princess !!!


我到Monaco 旅行時完全被佢既相吸引.....當時我先知原來世界上曾有過咁靚既皇妃, 可惜佢死得好早!!! 到依家, Monaco 既人仍非常重視佢 !!!



睇埋佢既the one ....真係靚到呢~~~~~~~



分享完畢, 多謝收看!!! kaka


4 則留言:

  1. 係呀, prince kate 果條裙既Lace真係好靚呀~grace kelly果條the one 都好靚~

    回覆刪除
  2. 自古紅顏薄命,真係令GRACE KELLY真令人懷念。

    回覆刪除
  3. 我覺得Grace Kelly件the one靚過 Princess Kate件the one很多倍啊!

    回覆刪除