2011年5月8日 星期日

DIY Baby Card for Yan B

好朋友Yan 啱啱生咗, 知道佢有少少抑鬱, 特別送上一張咭希望佢開心D 啦!


終於用得上circle cutter , 因為circle cutter 中間會有個洞洞, 一定要搵D 野喺上面貼住先可以遮靚D , 咁就順利成章咗將yan B 張cutie 相放上去, 再加一粒小花花, 即時可愛好多呀!!!!


之前買既 Doily Lace MS punch 同SSP 買返黎既英文字母亦可以大派用場呀!!!



唔記得信封呢件事, 唯有用牛油紙頂住檔先, 遲下真係要去永信買定D 信封以逼不時之需先得!!!



我升咗 Le 做咗EE !!!!


入面要寫細隻字, 因為仲要留俾其他EE 朋友寫佢地既祝福語!!!



其他朋友見到都好鐘意我既DIY 呀, 尤其媽媽開心返晒!!!!


2 則留言:

  1. 我好鐘意有相o既card,
    一睇就知係送俾邊個,
    而且mama 見到bb相,已經開心好多
    [版主回覆05/10/2011 12:58:00]係呀, 睇住張咭個BB咁得意,都會好心甜!

    回覆刪除
  2. 我都好想買circle cutter呀.. 你個circle cutter 係咩牌字呀??我唸緊買MS定係EK好呀!
    [版主回覆05/10/2011 12:57:00]我買果隻係之前Amor 上堂時都用過, Liz都有果隻咋, 果隻可以調整大細, 但衰在佢中間有個洞洞 !

    回覆刪除