2011年5月1日 星期日

Candy Jar 新成員 X K.O.reception table deco.

在此先多謝超級好人blogger Jelly 幫我買咗兩大個高身candy jar !!!!


其實一早已經KO candy jar 呢part , 不過在筍崗之行買咗個超抵既玻璃樽 ( 下圖)...本來諗住用作 candle container 放上我喺澳洲買回來既蝴蝶蘭candle , 但試過原來個candle 會入水呀, 所以蝴蝶蘭candle 唔同以喺水到浮呀!!!


睇下, 我本來想reception table set 成咁, 但蝴蝶蘭candle 不聽話, 只好將我喺筍崗買返黎既container 變成candy jar !!!! ( D 圓形candles 都係喺筍崗買架, 早之買多d 啦! )



而Jelly 幫我買果兩個高身candy jar 就變成candle container !!! 因為佢地實在太高, 而且我實在太多candy jar ....另外仲要多謝 my love blogger Ms Bee 送俾我既candles ....我加咗lace 絲帶到時放喺reception table !!! ( 不過candle container 隻絲帶要買返隻紫紅色先得)



Thanks blogger Jelly & Ms Bee .....你們大幫忙呀!!!!


2 則留言:

  1. 加咗lace即刻唔同哂
    [版主回覆05/01/2011 18:53:00]yeah !!! thanks !!!!

    回覆刪除
  2. 咁樣set好靚呀~~^^
    [版主回覆05/01/2011 18:57:00]thanks !!! 希望到時點candle唔會著火啦,,,kaka

    回覆刪除