2011年5月6日 星期五

magenta and silver/grey wedding inspiration board

大家應該都見到我個blog 轉晒colour & background, 紫紅色仍保留, 但不見了橙黃色!


原因是我想要的顏色既紙實在太難找到 !!! 連SSP 聯興同中環永信、華信都搵唔到我想要既紫紅色、橙黃色,其實我已經將偏門既紫紅色用桃紅色代替,但估唔到連桃紅色既紙都咁難搵!!!


就係我感到絕望時,我的Bridesmaid Sam 幫我設計了新的invitation card ,裡面有銀色!


原來撞銀色感覺 Grand 咗,而且Silver or Grey 材料容易搵到! 起碼我可以用銀色作用紙材,紫紅色就作為printing colour !


一直唔知紫紅色的英文原來係「plum」,但在google 搵 「plum wedding」顏色偏紫,我不太喜歡,之後搵到 Magenta...較桃紅,我喜歡。當我搜尋「Magenta Wedding 」時,出現了很多 Orchid 蝴蝶蘭 ,反而plum 就冇出現過!!!


好開心呀! 我搵到我的Theme colour  : Magenta & Silver



4 則留言:

  1. 係呀係呀,撞銀色真係超級靚架,我上星期幫朋友整的WEDDING TAG都係撞銀色,好GRAND,而且好似你咁講,容易搵呀!!
    [版主回覆05/07/2011 14:48:00]原來你睇咗呢篇post, 等我仲e-mail同你講我轉咗theme color 唔要橙色筆tim!
    咁我靠晒你啦!thanks for supporting!

    回覆刪除
  2. This is very nice! But I shall keep my orange + honey yellow!
    [版主回覆05/07/2011 22:10:00]thanks ! orange & yellow make me feel happy , aslo perfect matching!!

    回覆刪除
  3. 呢個good pick 喎 ~~ 睇得好舒服,同埋好溫柔丫
    [版主回覆05/08/2011 00:51:00]好溫柔? hahaha....
    係咪好過紫紅配橙黃呀? 之前呢個colour matching 太happy , 雖然happy , 但實在太難搵啱exactly 顏色, 因為配咗稍為深少少既橙黃色就即變成橙色, 唔靚, 淺得制又會變成黃色唔match 紫紅, 好麻煩呀................我!!!!!

    回覆刪除
  4. yeah~~ 銀色易搵好多, 又grand d ~ (嘿嘿~ 我都有用銀色! )
    [版主回覆05/17/2011 00:03:00]give me 5 babe, 自從轉咗銀色後D 野好smooth , 諗野都容易決定D , 太好啦!!!

    回覆刪除