2012年3月26日 星期一

Vendor Review -- My the one White by Vera Wang

 

My the one White by Vera Wang  
係from Run For The Dream!
結婚前, 已視Vera Wang 既Ball Grown 為Dream The One !!!
我真係冇諗過自己真係可以著住'她'  , 雖然唔係我最pecfect 想要既 ( 因我想要既係有theme colour sash & 背脊長扣)
我已經好滿足, 覺得著住佢係一件幸福既事!!!! 婚前既我最期待唔係嫁俾佢, 係著住the one
我仲帶埋Vera Wang 既長頭紗, 靚頭紗睇個樣真係清晰D

 
呢件the one 我認為係white by 系列質地軟好既一件, 皆因大家都知white 條line 質地一般,
全因Run For The Dream 改衫師傅芳姐建議我去試, 佢好勁呀, 由size 10 改到size 2 !!!!
到夜晚我就加條閃閃sash ,滿足我要sash 心願,  自己覺得好襯呀!!!

到依家, 我都仍然好掛住我條the one , 呢條the one 我係第一手著, 全新架!!!
希望接住租呢條the one 既主人, 都同我一樣永遠幸福啊!!!!!

沒有留言:

張貼留言