2012年3月22日 星期四

Vendor Review --- The Miracle Flower

我地既花球、頭花、襟花同花車車頭及門花都係from  The Miracle Flower 以勒花園
本來我想整全蝴蝶蘭法式花球, 但阿Yen 講呢種花球唔襟捱, 所以佢建議我用返球狀形會好D
big day 前一日, 上到去一見到個花球其實唔多like , 因為太淺色,
之後我要求加返多D 深色, 佢都可以即時再加,
但仍然係比我想像中淺色, 不過佢話咁樣蝴蝶蘭既對比色先大,  
好在佢個花球夠晒大 , 效果都唔錯!!!

yen 仲俾咗好多好多頭花俾我, 睇下幾多!!!!! ( 要加一句: 因人而已, 唔係絶對呀!)
老公襟花方面, 其實我一早就同佢講我要蝴蝶蘭, 但佢竟然一個都冇整俾我囉!
攪到我唔太開心, 好在佢都即時整返一個俾我 !!! 連埋佢之前整多咗一個襟花俾我, 即總共我有4 個襟花啊 !!! (都係果句: 因人而已)

因為我冇要到佢既姊妹襟花, 換咗要絲花花車頭, 我既花車花好大個呀!!! 大到行車時差D 跌出黎, 要行慢線同埋停車落去再貼多次, 好驚險!!!!!!

我的頭花、襟花、花球同埋俾多我既花用黎佈置, 襯到絕!!!!!!

花球去到夜晚都仲好靚好襟!!!!!!
總括而言: The Miracle Flower 雖冇想像中驚喜, 又冇聽清楚我要求!!!
但最後都有求必應, 而且D 花好襟!!!!

3 則留言:

  1. 個花球好大個呀~
    [版主回覆05/12/2012 17:03:17]係囉, 我都覺得大得制, haha

    回覆刪除
  2. 阿nat, 因為你我先知原來你款花都真係幾靚架啵
    [版主回覆06/13/2012 23:33:45]我都估唔到出黎效果幾靚thanks

    回覆刪除
  3. Love your wedding cake, simple and elegant!

    回覆刪除