2012年3月19日 星期一

LC 開倉---女人係癲架!!


自從喺LC shop 買咗一個16cm  同square grill pan 後, 我同老公都覺得好好用..
個staff 建議我地買16cm 到遲D 買26cm 就可以將佢地放埋一齊燉
就係咁, 我中毒鳥~~~~~

LC 開倉, 諗住未學有所成唔買野住,
點知竟然係我老公出口要去睇下,
於是佢放假下午就去咗做C9 , 同D 女人爭.....
我一路返工一路whatsapp我現場報告,
但當時已冇咩靚野! 我放工出到去更加可以係5分鐘出返黎!!!
第一次去只買倒 Lime green rectangular dish , two heart ramekin,

買上癮既我, 於最後一日一早去排隊,
但我懶10:45am 先去到, 已排到第三行,
要成11:30 先入到去,
但已冇煲買,
好在停喺一邊, 附近有兩個女仔諗緊要唔要晒D soup bowl
咁我就一路喺到等, 好在佢都讓咗 幾個Lavender and antique rose soup bowl 俾我
真係後悔唔到多幾個, 原來antique rose 好多人都想要又搵唔到,

不過唔緊要, 我已計劃定9月開倉再戰過!!!!!!
 
全部既收藏品, 但覺得lime green rectngular dish  好唔襯, 好想唔要!!!


同場仲咗幫好友買咗個round grill , 但已得返黑色咋!!!

2 則留言:

  1. Babe, 你已買咁多, 9月仲去?!
    [版主回覆03/25/2012 15:26:42]我要去買煲呀!!!! kakakakaa

    回覆刪除
  2. 我等緊 SOGO THANKFUL WEEK ~~~~ wakakakakak

    回覆刪除