2011年3月12日 星期六

情歸 'Miracle flower',花球最終選擇

花球套餐呢個item 係我最後決定既一個大item ....而且遲遲未能決定...


先發現自己原來對呢個Item 好有要求同睇得好重要!!!! (我自己都估唔到)


最後還是敵不過自己!!! 


今日去咗Miracle 以勒花園落咗訂花球套餐!!


其實我放低過對 ' 她' 的感情一陣子....但我對佢仍然念念不忘!!!


我曾經搵過好多間花店....亦知道人地既價錢一定平佢好多好多!!!


但我始終對佢有信心保證.....而且我要花店既要求係 :


1. 我要蝴蝶蘭 x 法式款


2. 我唔要俾張相間野要佢exactly 照做...仲要係佢未曾做過!!!


3. 我要我只須講我要既顏色同花材,,,由花店自己為我諗同佢之前係要做過類似!!!


Louisa 同圓圓: 你地講得啱...我係要D好實在既野....以及有信心既野!!! 真係難服侍



沒有留言:

張貼留言