2011年3月23日 星期三

DIY Decoration for my Brother's Real Wedding

這篇blog想寫好耐, 一直想著寫不寫出來好? 因為我真係好少提我的家人...亦不喜歡公開在網上提及, 但我真係好想有個途徑記錄自己的感受。


我同家人都分別住在不同的地方...大家各散東西了好幾年...很久很久沒有一家人齊齊整整地去旅行甚至一家人共敍在一起....難得細路要在澳洲結婚....我們一家人包括我們的新成員弟媳以及我的未來老公....5 become 7 ....開開心心地在Sydney 結婚前去了Melbourne 旅行!! 一家人可以去旅行.....那份喜悅我從來未試過的 ( 因為以前我們總是鬧交...haha) 。當中我真的很感恩旅途中我的至愛也在....能和我一起去感受這份感情.....也可能因為有他在...令旅程更愉快!!!


到了細路BD 當日...細路要我和hon hon 還有舅父先到船上佈置....上到船先發現原來他給我們的物資勁不足夠!!!!連膠紙都唔多一個!!! hahaa....好彩船上有。我們三個人要在半個鐘頭內佈置好!!! 我認為將絲帶以curtain 形式貼在中間是最正的......當風吹入來時飄下飄下好美呀!!!!! 還有用餘下來的絲帶及半天吊不知如何用的bell bell 製成 march in decor. !!!



還有用了九秒九時間佈置好的 register table,,,因為物資不夠....還偷了船上的兩盆植物作佈置....還有用我細路order的花後面不太覺眼的玫瑰花拆下來把花瓣用來佈置!!!


 


做完之後...hon hon 勁讚我...由那一刻開始他終於知道點解我要做埋這麼多DIY 同埋買無謂野....hahaa



整個wedding 大家都好享受...因為可以很 casual地談天說地....吃吃東西!!!


最最最為感動是伴郎、我細路和弟媳分別說了好感人的Long Speech ....所謂的long speech 絕對是不是很行的說多謝邊個多謝邊個....而是聽得出他們是從心而發地寫出這些文字的!!! 完後...我跟hon hon 說我們結婚時也要一個Long Speech !!!


hon hon 即提我 :「下...在香港又唔同呀...個個趕住食飯...想你快快咁講完食野好過啦!!!」


我答:「又係又係, 我都曾經咁諗....因為HK 開席已經好夜...仲要講咁耐野...真係....」



完成所有大食會、long speech 後...所有嘉賓都走到船頂看我細路他們跳舞....我細路他們是為這次婚禮而學的....真的很浪漫很外國。


說罷又跟hon hon 說:「不如我地都去學呀,,,即刻外國feel 晒!!!」


hon hon 又拒絕我說:「唔同氣氛呀!!! 擺酒時未必會有呢種感覺囉!!」


OKOK...呢part我可以唔跟....但long Speech 我一定要做...我會安排於大埔海濱公園註冊時做....那我不擔誤大家時間啦...因為會來的一定是我最好的朋友和親戚!!!!



 


7 則留言:

  1. 咁我要努力期待你個long speech la~ BABY~~
    [版主回覆03/26/2011 00:23:00]希望我能夠講到落去...到時你要喺我前面十卜十卜我呀!!!

    回覆刪除
  2. 個wedding好sweet & warm! 你都要快d諗吓你個long speech
    [版主回覆03/26/2011 00:22:00]係呀,,我都估唔到我細路可以攪得咁好咁有氣氛!!! 真係大個仔敕!!!

    回覆刪除
  3. 好正呀 I am waiting for ur long speech as well
    [版主回覆03/26/2011 00:22:00]Thanks ,....希望感人到死...hahaa

    回覆刪除
  4. 放心, 我一定會企一個你一眼就望到我嘅位置~
    [版主回覆03/26/2011 00:39:00]好感動....thanks baby

    回覆刪除
  5. 放心...我唔會嫌你long speech長ge...我會好比心機聽!
    [版主回覆03/28/2011 19:31:00]Thanks baby :)

    回覆刪除
  6. 我估d朋友們都唔會好介意新人既long speech既~~~ahhahahha
    ^_^
    [版主回覆03/28/2011 19:30:00]但有d親戚未必肯等,趕住食,所以下午註冊時講最好不過!haha

    回覆刪除
  7. 十卜你~~我會好專心咁聽~~~
    [版主回覆03/28/2011 22:43:00]Thanks dear.....期望見到你!!!

    回覆刪除