2011年3月13日 星期日

朋友定義是甚麼??

有時有D 朋友真係好令人心淡....


我已經盡力去珍惜身邊人....


但唔明點解某些朋友咁鐘意成日串自己既朋友....或者喺度 ignore人!!! 究竟呢D朋友係咪當人係朋友呢!?


好多時我都會算,或者忍下,但過份既時候真係佛都有火!


我只係想喺度抒發下....冇事....我係一個好快嬲完既人黎架!!!


 


但我都想順便講下自己開心既事....就係竟然可以喺blog 到識到真心朋友....我並唔係一個「貪新忘舊」既人....但真係好想喺度講我慶幸我仍可搵到真心朋友....大家真係為大家去諗、陪大家解決困難.........非常感恩!!!!


 


沒有留言:

張貼留言