2010年4月3日 星期六

My Wedding Venue

終於都有時間寫下個blog!


諗住用文字記住自己大日子既一切一切,


因為我相信呢段時間係最完美的,總覺得一切都係「期待是最美」。


其實由我地6周年果日訂婚到家下都只係1個月既事,但我地已經好快咁擇好日,訂咗酒席同埋pre-wedding 。D朋友話我使唔使咁快恨嫁成咁呀!但唔講唔知。。。。原來依家D新人真係癲!!!!


由於我要擇好日又要星期六又唔想夏天進行,所以唯有只係得11年1月 or 11年11月, 點知我問1月,,,好多酒席都fully booked ,,睇睇下又發現自己最鐘意博藝會...佢地11月都仲有位, 所以拿拿臨俾咗訂啦(其實之前有人暫book 咗我依家呢間, 但我可以即時俾訂,,所以佢地先俾我先) .....真係好似買演唱會ticket 咁呀!!!!


博藝會真係唔錯呢!本身鐘意4樓帝皇廳佢門口夠外國feel, 但因為佢要同另一個帝后廳share 一個大堂, 比較多人出入, 另外佢地板都有咁靚!!! 我個hon 就覺得 4M 宴會廳grand D 同夠獨立, 所以最後都係選咗 4 M !!!


呢個係4 樓帝皇廳門口



4M 宴會廳---到時應該係咁啦! 仲有琴呀!!!



當日去睇場時人地既佈置!!


其實門口棵樹係酒樓包埋架,係咪好好呢!?



我地仲諗住放D相喺呢D相框到,,,haha!!!


我只睇咗兩間酒樓就好快決定呢間!! 因為價錢合理!!! 又有佈置!!! 又西式feel D !!!....另外係我好鐘意黃埔果帶!!!


Pls refer this website :


http://www.clubwedding.com.hk/venuespec_src.php


沒有留言:

張貼留言