2010年4月18日 星期日

想學Grow-up Slideshow

Ideas ....ideas .....ideas.......


呢牌訓覺都不由自主地係咁諗我地結婚野,攪到滾咗成個鐘先訓得著


今日又多咗D ideas!


無意中睇到呢本立體書.....好正呀!!! 點用好呢?? 


不如就攞黎做 grow-up slideshow 既story and opening .....Once upon a time !!!


其實我一直都想自己整 grow-up slideshow ,覺得big day 時呢part 好感動啊!!!


始終係屬於自己既回憶....比人整人地未必整到自己既感覺!!


我試過best frd明明有揀到我同佢D正相....但攝影師就冇揀到, 仲重覆揀咗同一班frds既兩張相.....一睇就知係同一班frds  啦!!!!都唔俾D 位其他frds  !!! >_<


唔知邊到有得學整grow-up slideshow 呢???遲D 我就要研究下先得!!!!!


 


跟住....去咗 IKEA


想買相架做welcome board ....但已經買晒$19.9 既大木相架啦!!!!


但買咗我至愛puple red 好香既 Candles & 玻璃座!!!


$9.9 per 4 玻璃座


$29.9 per 36 candles



I LOVE CANDLES !!!!


希望放喺march in條路兩側!!!!.....但就要睇下阿老人家like 唔like ......唉!!!


沒有留言:

張貼留言