2010年4月2日 星期五

My dream The One

My Dream The One


其實我之前睇咗<Bride Wars 新娘愛鬥大>  期間即時愛上咗呢D 款既婚紗,真係好靚啊~~~ 當然都關vera wang 原因啦! 之後我再睇其他款既婚紗都唔係太睇得中!


朋友sam sam 話男友hei公司可能可以做到自己鐘意既the one ,再報價我知..於是我 & Sam 就揀定幾張相俾佢睇下,,,唔知$$ 如何?????


我覺得擁有自己的the one 真係女仔要有既幸福事情!!!! ....如果$$ 許可的話都會買!!!hoho !!!



下面呢件要連埋個頭紗先靚!!!!好特別耶~~~~~~~~



Perfect Vera Wang!!!!



沒有留言:

張貼留言