2010年4月6日 星期二

泰國之旅

其實已經係2006年既事,,好少睇返呢輯相,,為咗要擴展我的Travel & Wedding Blog


今晚就K.O. 咗佢!! 用咗photoscape 靚好多!!



haha....see my < My First Summer Christmas @2006 >

 

原來曼谷都好有聖誕氣氛ga ,,,第一次喺外地過聖誕....好好feel 呀!!!


好鐘意呢part 相,,,,喺唔記得咩商場出面影!!

 


我們最愛吃的一間店,,,,又抵又好味,,,佢地都話要encore ,所以食咗兩次呢~~~


<海外天> 專食魚翅,,,好平但啖啖都係翅!!! 我就好鐘意佢地既雪垥膏 !!!


其中一個係我地朋友阿言....佢真係好夠憺!!! 有幾高唔記得,,,但總知好似好驚啦!!!!我上到去都唔敢玩!!

 

睇下黃昏好過啦!!! 呢到係芭提雅....我地一行四人由曼谷租咗架私家車去,,,,


坐到pet pet 都痛呀!!! 但都係玩咗一日咋~~~~ -____-

 

 

好靚既芭提雅黃昏~~~


沒有留言:

張貼留言