2012年6月27日 星期三

Honeymoon @ Finland - Helsinki

懶到死既我,終於都要寫返芬蘭之旅既野
其實去完芬蘭順利睇到北極光,
已經有好多朋友問我攞資料,
但我衰到半年後先追得返D Blog!



其實今次去honeymoon又想去英國探朋友同去曼聯,
又想完成睇北極光既心願!
好在我坐英航目的地去芬蘭,中途可停英國,
咁我就可以一舉兩得!仲可以慳返好多錢呀!

喺英國與好友哭別後,坐咗好似3個鐘飛機到Helsinki,
去到都只係4點左右但天已黑晒,條街又冇咩人,
要等夜晚10點左右坐北極列車向北行,
期間都唔知去邊好!因為Helsinki 真係冇咩野遊好無聊!

喺火車站附近行發現有個戶外溜冰場,
見到有D冰雪既野,
我地即時好興奮,因為冇諗過呢到溫度有零下!

跟住我地行咗一陣,條街真係冇乜人,好似死城咁!
連平時好多人出名既景點教堂都冇晒人

Hea 咗好耐都未Hea到坐火車時間,呢個city 又冇咩行,
我地唯有喺度影無聊相啦,
不過喺咁靜環境下同老公傾下計,
傾下好多未拍拖同有次差D分手既野,
真係好開心架!

返到火車站,去火車站Locker攞返行李後,
好快就有得上火車敕!
上到火車我地超興奮,因為架火車咩都有,
私人刷牙位啦,水啦,好舒服既床啦,
沖涼房啦!
連Wifi 都有呀,興奮到即時upload呢張相!

呢晚喺架火車好好訓呀!
訓足7個鐘左右就會走進另一角度,
當時心情好緊張,會唔會凍死呢?haha....
但我仍然訓得好安樂

沒有留言:

張貼留言