2012年6月27日 星期三

Honeymoon at London III

我認為去London一定要去薀莎堡,
住喺英國既好友亦非常愛黎呢到,
由佢屋企出發都要坐大成個鐘頭到!
不幸到著落雨,
但卻為這裡帶來一點優雅氣息

喺呢到有美好回憶,因為除咗好友外,
好友的好友也來了(我都識既)
我地5個人好熱鬧呀!
入到間專買朱古力既shop,大家都不其然買野俾大家做聖誕禮物呢!
so SweeT

之後好友介紹我地喺呢間皇室人員專用既shop
買Lotion、香體露、soap
遇啱減價,超抵呀!買黎做手信一流!!

之後我地drive到附近一間好出名既餐廳食正宗英國菜
味道好味,價錢仲估唔到咁平呀!
住英國既好友超讚!

沒有留言:

張貼留言