2012年6月14日 星期四

Honeymoon at Manchester II

去完Harry Porter 圖書館就坐車去老公期待以久
Manchester 球場....潮聖

先去市中心坐類似輕鐵既車到Old Trafford 站,
再一路向前行20mins 就會到球場


去到球場門口,老公真係興奮到死
我地輪流喺門口跳一跳以表興奮


由於我地一早喺網上訂咗入場門票,但都要排隊等一陣先可以攞票入去
先去博物館,一入到去就見到球王,老公話佢影響曼聯深遠喎!

因為未夠鐘去local tour參觀球場,我地就去咗入面既Cafe ,
但冇野咩食架!我地只買咗汽水飲咋!
但間Cafe都幾靚,好多Manchester Logo


到咗local tour 時間,先去觀眾席聽個導遊介紹,
因為全英文唔太聽得明,我地全程自誤影影影
當然要爭取時間狂影啦,因為個團都行得幾快架!

老公超期待坐既位,佢幻想阿邊個邊個球星坐過架!
超興奮呀佢

睇完大約個半鐘既tour,就到專門店行街
老公非常忍手冇乜點買野!
但我地就忍唔住買定口水肩.....hahaa....話留俾第日既BB呀!

出返去市中心,見仲有時間行下Christmas Market
入夜既Market氣氛真係好正

好多人喺度飲野hea,,,,,但當時係平日4點左右,
都唔明佢地點解可以咁得閒,我覺得佢地係當地人黎架!
白痴的我,影咗張扮同佢地傾計既相


2 則留言:

  1. 哈哈, Old Trafford 真係每個男仕指定要到既地方!! 有機會我地都想去睇睇, 當然仲想睇場比賽添!!
    [版主回覆06/22/2012 08:41:07]係呀, 女仔就唔會明佢地點興奮法

    回覆刪除
  2. 正wor個口水肩~~
    [版主回覆07/24/2012 23:14:19]我老公只睇中呢樣野

    回覆刪除