2011年4月9日 星期六

Hold Hold Hold Hold

4月開Turbo.....連續兩星期去TST hold 衫。
我租褂的地方並不是人見人愛的永隆、冠南華,因為我租WG 和EG 已經用了很多錢,而且clubwedding 有coupon ,所以我便去了金鳯凰租褂,upgrade大五褔價錢都只是$6-700 ,貨式雖不比永隆好,但總好過去金都丫!



第一件是金龍彩鳯,我覺得較清,但大家都覺影到我塊面好青,唔好睇。
第二件是金龍金鳯,我覺得太誇張,但大家話影到面色好睇喎!
當然我聽媽咪話選了右面那件啦!



到了第二星期,我約了媽咪和我未奶,還有我未老公和未姑仔一同去Beauty Hera 試媽媽衫。


我媽咪,我以為她會試得中,點知原來她的要求比我更高,以為有好多「少女」款的新娘EG 可以適合她,像下面這件,但原來顯得她更怪!



試了幾乎10 件有多才覺這件最好!! 只能hold 一件,另一件要看看再去那兒租。



而我的未奶,想不到她只試了三件便合心水,而且很好看!她hold 了一件銀色及一件紅色旗袍。



我的package 是1 + 3 , 原先想過她們在Beauty Hera 每人租一件,然後在大陸造一件。那我hon hon 便租二件。


怎料,我未奶看中了兩件,本來想媽咪也一次過在Beauty Hera租,但還是選不下。


所以剩下一件一定要讓hon hon 硬食! 說真的Beauty Hera 的男禮真的可以說是「沒有選擇」,幸好未奶食多一件,現在hon hon 可以在出面找一件更靚啦!!


下面這個「讓我閃耀」我真的不太喜歡,可惜在場的另外三個女人卻勁讚!!


又說甚麼「少數服從多數」,好,算!我不同你們爭持,照hold 住先!遲下再改,hahahahaa



這件白色頗好,但我接受不到日光日白都要「讓我閃耀」囉!


唉。。。我覺得Beauty Hera 真的較像在租媽咪衫,我建議他們不如改改路線轉做租媽咪衫為主打囉!!


(本篇Blog只是一個極度主觀既個人意見 ,並不是全部事實,因為每個人想要的東西也不一樣!請不要受我影響....haha)


10 則留言:

  1. 你果然快手, 你MAMI同奶奶揀嘅款都好靚呀!!
    [版主回覆04/10/2011 00:45:00]so far so good 啦!! 我發現我BD 當日應該唔係好多人結婚,,因為差唔多全部衫都有期,,加上我呢牌問deco好多公司都有期!

    回覆刪除
  2. 你件大五福同我嗰件真係一模一樣丫,我估分別只係在於隻金色咋 ... 咁你有 coupoun 真係抵好多 ... btw, 你而家啲媽咪衫,原本係 for 新娘着? or 真係 for 媽咪着?如果係前者,咁 beauty hera 真係轉路綫好過
    [版主回覆04/10/2011 12:11:00]hahaha,,,好開心呀!!同你一樣褂出門呀!!! 叫Rainbow化埋同一個褂look 中攪笑呀!!! 多謝你對我件褂既支持,,,我返黎睇相成日覺件褂唔夠靚....依家覺得好D !!!
    我未奶果兩件係媽媽衫, 我阿媽試果D 多數係新娘衫,,,beauty hera真係超唔掂啦,,,連男禮咁簡單我地都揀唔到!!!
    衰婆,,check fb 呀!!我有男禮問題問你呀!!!

    回覆刪除
  3. 男禮真係好少款囉...
    不過男禮有一件好襯我係希臘女神既WG.個件我就好滿意.
    另一件黑色我都唔記得個款喇...都冇影到..因為唔俾影呀...
    依家都擔心媽咪衫佢地都係要夾硬CHOOSE.
    好心佢地入多D衫款啦....個個角色既衫款都唔多....噴血呀...
    [版主回覆04/10/2011 12:22:00]其實個都多架,,,不過唔夠靚咋ma!!! 我問過佢地敕,,佢話媽咪衫同男禮暫時應該都唔會太大變化,,係晒到,,,唔會返新貨住!!! shit!!!!

    回覆刪除
  4. 你MAMI同奶奶揀嘅款都好後生丫!
    [版主回覆04/11/2011 14:57:00]我媽咪個樣似我家姐多D,,,個個都話佢好細個!!~!~而我未奶本來唔似咁後生,,但著完呢兩件confirm 既款後後生晒,,,呢樣係beauty hera 唯一既好處

    回覆刪除
  5. 第一件褂都幾好丫 未奶銀色個件好grand 不過男禮就真係一般
    [版主回覆04/11/2011 14:55:00]beauty hera原來連男禮都唔掂,,,唉,,,一早知一定唔會join !!!

    回覆刪除
  6. Nat!!!! finally i can choose a shop that suit my mum & lai lai to rent laaa... thanks for ur share, BEAUTY HERA!! much much better for the style compare to in-wedding or red wedding!!!hahaha...let me call them to make appt later!
    ur mum & lai lai had gd taste!!
    btw may i know the package price? u can send me in private thanks! =)

    回覆刪除
  7. 又真係第二件褂...著得你既面色好睇D喎!!
    [版主回覆04/13/2011 23:51:00]係呀,,塊面冇咁青,,,但就誇張咗D ,,,始終唔夠永隆果D 咁靚!!

    回覆刪除
  8. 嘩~ 你媽咪好sexy呀
    呀未來奶奶個d都好ok, esp件紅色旗袍好得!!
    個d男禮真係唔can接受!!!! 個d「讓我閃耀」令我以為係表演魔術
    [版主回覆04/16/2011 00:44:00]hahaha,,,,我阿媽應該同你阿媽一樣咁young !!!佢其實仲試咗好多新娘EG架,,,顯得佢更young反而怪怪的!!!
    你真係好好笑呀....魔術表演!!! 我一定要話俾我男友知!!!!! 等佢唔好租!!!!!!!

    回覆刪除
  9. this one is very good ar~ ^^
    [版主回覆04/19/2011 00:33:00]she think that's the best one!!

    回覆刪除
  10. 唉吔吔你媽咪身型好fit!我媽咪係典型家庭主婦身型,宜家仲努力同佢揾件靚衫,將佢扮得靚靚.

    回覆刪除