2010年8月1日 星期日

The one ....仲未搵到!!!

本來以為自己搵到the one ....但試咗後...OH....影到我好肥呀!!!


全因個cutting太唔收身,,,,連雜誌既model 都著到肥咗...條WG 只能親身睇先靚!!!

BF 話我好似有咗咁!!


後面好靚 ...有好多小鈕鈕!!!


 


試上面呢件之前,其實我以經喺中環 Mollyli 到租咗 1+1 ,因為佢既cutting 好 FIT ,唔使死改難改...D 款都好特別...all gowns designed by Molly Li !!


我本來hold 咗呢件諗住下午註冊著.


之後我既朋友話唔夠 Grand ....而我都唔想日又輕紗, 夜又輕紗 咁類同....所以我都係要再搵過the one !!!


 


另外我又喺Beauty Hera 到試衫....好難先揀到四件黎試 -___-  ....好彩我只join 了 1+3....只好將 3EG items 分俾 BF 同媽媽!!!


但Beauty Hera 呢件我都好like ....大家都話好襯我....喺草地註冊時著都啱!!!!



 


經過呢次經驗後....我知道要搵 the one 除咗要對<她> 有feel  外....仲要睇得呀!!!


希望我快D 搵到佢啦!!! 努力!!!


 


 


2 則留言:

  1. 我都覺得呢條好靚~

    [版主回覆08/01/2010 17:39:00]但我朋友話唔夠grand ....我諗住再轉....想再睇多幾間...煩!!!

    回覆刪除
  2. i like this one, you look so great
    [版主回覆08/01/2010 23:55:00]you mean the last one ??
    i like ball gown ,,,thanks you !!!

    回覆刪除