2010年8月21日 星期六

Searching our BD photographers and videographers

Going to the next items .....Getting to the next trouble !!


BD 同pre-wedding既衫同埋the one 都搵得7788 敕....跟住就要集中搵婚攝!!!


琴日interview 咗朋友介紹既婚攝freelance -lumiere photography Dan Lam


相信未必好多人認識....因為佢地剛剛成立咗半年左右啫...雖然間唔中會睇下D婚攝資料,,但呢次係我地第一次約攝影師出黎傾.


考慮佢既原因係價錢合理....D 相好warm !!! 最緊要係blogger Connie都讚好!!


今日睇咗Mrs Chik Chik 關於BOOK 婚攝注意既事項....唔...即時花了半天再研究, 其實我都想一個package搞掂晒.......


 


有D野想請教各位bloggers  :


大家覺得same day video 老土嗎?


其實Dan Lam 同我講依家多人鐘意做same day photo slideshow,我返黎睇返D人既 same day video又開始覺真係幾老土喎!!!  


其實我地因為下午註冊, 所以都想只一半播photo slideshow...另一半就播下午註冊係video , .Dan話仲嘗試階段... 唔知做唔做到...而且就算係做...都要停低影相變為錄影mode先...然後放在同一個software 做 !!  (same day slideshow好重要,,,好想做到好impress到人!!!)


大家又知唔知有冇邊間婚攝公司做到 「半 photo slideshow 半video 」呢?????


13 則留言:

  1. 我反而覺得有D親戚朋友當日朝早無到~
    如果可以睇返VIDEO都唔錯~~~
    不過半PHOT SLIDESHOW 半VIDEO呢個IDEA 都唔錯
    但如果停左註冊個PART無影相我覺得爭少少,
    你都係再搵下好~ 
    [版主回覆08/22/2010 00:37:00]諗住另一個standard photographer都可以拍....加埋朋友們既幫手啦!!! 呢個idea 係幾新下,,,,因我一直搵唔到有咁既野...所以要再搵下!!!

    回覆刪除
  2. 都係, 你再搵搵啦, 因為仲有時間~~~
    睇多D先再決定會好D~ 可能到時又有另外一D IDEA~

    回覆刪除
  3. 我去朋友婚禮見過佢地係相黎o既,之後去到註冊就變返video,聽晒佢地講野就變返相,你係唔係要呢d??
    [版主回覆08/22/2010 15:57:00]係呀係呀,,,就係你講呢種....你睇過覺得點呀? 感覺好嗎?
    可以問你個FRD 搵邊間嗎?

    回覆刪除
  4. 我confirm 咗big day 的same day edit,就係一半photo slide 一半viedo喇
    佢叫阿草,間公司雖然好 fresh,但佢好有 heart,而且技術唔錯,我啲攝影師朋友,仲讚佢好有潛質。 2P + 1V,價錢合理,所以我下年 big day 都搵咗佢… 希望幫到你啦 ^^







    name : Grass Tso
    company : 123 Cheese
    www.123cheese.net/blog/
    [版主回覆08/22/2010 21:41:00]原來有人同我同一諗法,,,真啱呀!!!
    但你有冇問佢個same day edit 係咪用同一部機拍照及拍video?
    因為我in 果個攝影師話可以抽出Videoman 部機出黎,,,,但效果好怪,,,,因為相同video部機唔match ,,,個feel 即刻會唔同晒,,, 所以要同一部機做(即要數碼相機做)先得!!

    回覆刪除
  5. 就咁睇落,我唔係好掌握到你 in 果個攝影師點整樣一半photo slide一半video…
    不如以我confirm 咗果個阿草做例子,佢主力影snap shot,而一半photo slide 一video 內的photos,都係佢操刀。所以條 same day edit,係有哂佢和佢video partner woody的作品,我估應該係兩部機至做到呢個效果。
    我睇過阿草條片,佢唔係好硬咁 present 一半photo slide 一半video,而係好 soft 咁將啲photo 穿插成條片,整體感覺好自己,唔突兀 …
    如果你想知多啲,你可以問佢的,佢會解釋得好detail。因為我都係成個月之前見佢,唔記得咁多detail 了…  希望幫到你啦 ^^ 
    [版主回覆08/22/2010 22:19:00]我喺佢個website 睇唔到你講既一半photo 一半video 既片呀....不過唔緊要,,,最緊要我知道有公司開始咁做就得,,等我再睇下先!!
    thanks !!!

    回覆刪除
  6. 我覺得睇相唔係咁感受到當日o既氣氛呀 例如出門玩新郎同兄弟,d相笑得好開心,不過就睇唔到現場係點 其實我覺得相就算影得幾動態都好,都唔係video好囉~ 我見通常d video係配音樂,去到某d重要位先聽到現場o既聲呀~ 我幫你問問我朋友啦,不過佢嫁左過澳洲,搵佢都有d困難~~
    [版主回覆08/22/2010 22:42:00]唔....我都覺video係睇得開心D 既,,,但又怕老土喎,,,所以都要再睇定D,,,唔該你幫我喎,,,thanks!!!!

    回覆刪除
  7. 我都係打算半SLDESHOW半VIDEO...SLIDESHOW方面我打算用成長既相..因為當日我地無接新娘既環節~~註冊果PART 梗係一定要拍VIDEO先表達到{ I DO}啦~但如果你得一部機既話..註冊時最好搵埋朋友幫你影相咁就會更加好~
    [版主回覆08/22/2010 22:54:00]係呀,,,到時實搵一班朋友幫我狂影相,,,所以都唔太驚!!!
    其實成長片段我都會用一半photo slideshow 一伴video...Video部份係播影pre-wedding 時既making of ,,,,但呢一part 我同我男友會做, 唔知效果如何!!!

    回覆刪除
  8. 我覺得1半SILDESHOW 1半VIDEO 最難係個剪接位...~ 你諗好左IDEA未?
    [版主回覆08/22/2010 23:08:00]都有D 架,,,,,歌都諗咗2-3首!

    回覆刪除
  9. 半 photo slideshow 半video
    係可行嘅 :) 即係mainly video, 中間加slideshow做highlight 啫. 好多公司都做到架~~~~
    加油!!!
    [版主回覆08/23/2010 00:42:00]我睇完givefunla 之後,,,都係想搵佢地做返個same day video ,,,因為佢地做得一D 都唔老土!!! 但問緊佢地個價呀仲未覆呀!!!

    回覆刪除
  10. really??!! 咁咪好囉 ^^
    我同未婚夫都勁驚個 same day video 太公式化... 會悶..
    所以我地都會俾啲點子隊 crew 希望 OK啦....
    [版主回覆08/27/2010 22:50:00]我見咗givefunla ,,,,佢地以片為主,,,,但我會睇多幾間先。你喺邊間join 咗婚攝呀?

    回覆刪除
  11. 首先唔該晒你教我買個"囍"punch~~~好開心!!!!
    另外,我知道一半slideshow一半video係咩~
    你有無聽過DM wedding photography??? 我好鍾意佢地個style好sweet 好特別~佢地將會係我BD 攝影師!!!!!
    你睇下鍾唔鍾意??^^
     
    [版主回覆08/27/2010 22:52:00]唔該晒你呀!!! 請問DM 既package 大約幾多呀?

    回覆刪除
  12. oh,又唔記得post 條link 添 :p
    http://www.dmwedding.com/blog/?paged=6
     

    回覆刪除
  13. joseph studio 同 大紅點 都OK. 一個安全, 緊無死; 一個grand啲, 電影啲
    [版主回覆08/31/2010 22:13:00]joseph 太多人揀敕....聽講要指明Joseph都要2萬!!

    回覆刪除