2010年5月17日 星期一

Wedding Songs候選入圍名單 <更新版>

得閒聽歌都會好自然諗下邊首歌攞黎Big Day 用 , 所以咁快做呢個構思!!!


好....先計劃呢幾首先...遲下有咩新歌可能再跟改!!


最近我聽到一首歌好正,係!!!! 原來我好遲先發現呢首歌「今天你要嫁給我」


另外,最近林二汶番唱林一峰的歌都好正,叫「When he sings」,,, 好適合迎賓時Non-stop 咁播女版及男版,,,好舒服的歌!!!!!


 


1126 Wedding Songs


Ø  (March In)  Canon In D 


Ø  (Same Day Video) 陶喆&蔡依林 - 今天你要嫁給我


Ø  (Gown Up Slide Show)


   方大同 - Nothings Gonna Change My Love For Y ou


Ø (Pre-wedding Making Of) 


     1. Slumdog Millionaire - Paper Planes 


Ø (Pre-wedding Slideshow)  林一峰/林二汶 - When he sings


Ø  (敬) Mamma Mia - Honey Honey 

Ø  (Ending) Mamma Mia - Thank you for the music 


 


*** On Day 攝影我唔要佢既Gown up Slide show (自己製作), 轉咗要Pre-wedding making of ,所以去親影相都要帶埋部cam 去先得呀!!! 希望整得靚啦!!!!  Pre-wedding Slideshow 應該交俾bridesmaid 老公做!!


 

 

沒有留言:

張貼留言