2010年5月12日 星期三

生日心情



琴日生日....今年唔知點解收到好多朋友喺 FB 留言同我講「Happy Birthday 」,個Wall 突然好熱鬧啊!!!  好開心,收到好多祝福,,,多晒 !!!


但....人與人之間既關係真係越來越靠網上似有幻無既世界去聯系...


數著...知己好似越來越少了~~~


好掛住一個朋友佢嫁咗去英國,每年生日前後都會同佢慶祝,


今年佢12點正就打黎同我講生日快樂....仲托人老遠比份禮物我!


以前喺香港反而唔會咁準時打黎講,ha ....今年都有返D安慰!!


 


呢晚,我同 hon hon去咗 watermark 天星碼頭上面食法國餐!!!


正呀!!! 係前三星級米芝蓮大廚, 大廚出馬都有去過!!!


坐船時...佢同我講咗令我好深刻又SWEET 既說話....


佢話:「第日我地退咗休要坐下D 郵輪周圍去.... 」


haha ....突然好有憧憬將來婚後既日子!


hon hon 令我好有安慰....永遠喺我身邊....已經好滿足啦~~~



今年許咗既願係關於家人....係第一次....唔....要重視下呀!!!!


 


沒有留言:

張貼留言