2012年5月12日 星期六

Vendor Review --- Molly Li 晚裝


呢篇 Vendor Review, 我都唔想出相敕!
事關我要寫佢既衰野!!!

婚前我對呢間shop 係好不滿既, 
join 呢間晚裝完全因為當時仲未好好揀好the one , 又見佢D 晚裝好似好fit 身所以就join 咗!!!
第一次join 佢係 1WG + 1EG  , 但因為我最後發現所揀既 婚紗實在太似一件白色既晚裝,
所以最後我都加咗錢改package 改為 3EG,

點知, 佢既EG 真係少到冇得好揀, 而每次我去試既時候, 係全部都要喺相簿睇,
因為店主已經幾串下,  佢都好似唔係好願意攞好多晚裝你睇咁,
試咗幾件已經唔想serive 你咁, 初時以為佢有咩咁神秘,
而且佢試衫既次數只得2次, 而第二次仲要係confirm .

喺冇咩選擇下揀咗D 自己都唔太鍾意既晚裝都算,
問題係由揀衫、試衫、book 時間都好似要受人氣
試過有次打去問佢野, 佢話依家唔喺公司要遲下覆我,
但一直都唔覆, 再問之下又係拖我唔覆 !!!!

我明白佢係designer 可能有藝術家脾氣,
但我都係客黎架, 我揀唔到衫都應該要盡量幫我,
而唔係喺到串自己既客囉!!!!!

(不過都係果句:因人而已, 唔係絶對呀!)

沒有留言:

張貼留言