2012年4月28日 星期六

Our Orchid Wedding

由於Nat 好鍾意蝴蝶蘭, 諗婚禮主題時, 一心諗住頭花、花球、襟花都要用佢,
咁啱theme colour 係紫紅色, 蝴蝶蘭又係紫紅色,
參考外國婚禮page, 原來都有幾多人用蘭花做主題架設

所以我來來回回去過筍崗買蝴蝶蘭絲花, 搵過好多間先搵到認為最似既,
因為有好多真係唔似囉!! 搵到Mr Chau 都驚咗以後唔想再上去

最後, 我用蝴蝶蘭整咗好多DIY
Welcome Board 、 屋企人襟花、table no. card、menu card
仲有之前一日買咗同埋Miracle 俾咗好多真既蝴蝶蘭我,
我就用黎佈置!
其實我仲買咗好多絲花架, 但唔知點解晚宴冇攞到出黎放reception !!!
又一迷團之一


 


沒有留言:

張貼留言