2012年4月28日 星期六

回到未嫁時---上頭篇

出嫁前一日忙到死, 一早起身
先去攞小露寶for ceremony,
再去街市攞蝴蝶蘭(無錯街市都OK架, 快靚正)
之後就去Mode攞衫(呢到搞得耐呀,又要等位迫車,又唔記得帶支票搞到要按錢)
之後,去中環Molly li 攞晚裝
CWB Run for The Dream攞the one同
Miracle 攞花球球、花車(呢part又係搞咗好耐,因初初花球不太滿意)
搞掂完都已經入黑,即刻去返TST
去攞褂、再去Beaty Hera攞媽咪衫
真係忙死,返到屋企已差唔多10點!!


全家人食飯食得勁快然後就開工貼囍字貼、對聯等等


話咁快仲有半個鐘就到12點
mr chau打俾我話上完頭訓,快我勁多
於是我嗱嗱琳去洗頭吹頭
上頭儀式開始
媽咪幫我一梳梳頭尾、二梳白髮齊眉、三梳兒孫滿地
果一刻感覺好感動,差D喊出黎一刻
阿媽竟然講四梳XXX......
仲要講到成十梳XXX.....
我就覺得好好笑....乜有咁多梳架咩???


食完湯圓,媽咪就叫我快快訓覺,
當時大約1點左右,但我諗我成2點先訓得著,
阿媽就執野執到好夜先訓
令我第二日喺註冊時多謝到自己喊!!

沒有留言:

張貼留言