2010年11月8日 星期一

即興買-戒指

Our Wedding Band --- PN


同我傾開計既bloggers 們都應該知我係研究wedding band 呢一part!!!


不過我本身都有D 心水既.....VCA, Cartier, Tiffany....係好靚....但我又唔會放太多budget喺wedding band到,,,因為我帶唔帶都成一個問題...因為我係一個唔鐘意帶野上身既女仔!!!周大褔、周生生....No way....D 款老土到揀唔到!!!!


琴日黎婚展係諗住買餅卡Only ,,,,睇婚戒只抱住look around 心態!!!


去到 PN counter 見少人就睇下啦...問起個staff 幾時加價...佢話上次其實應該加咗但冇加...所以過咗會展一定會加....而且你諗下d 金越來越貴....blah blah blah.....我信既....有道理!!!


試咗咁多隻始終都係最Like 最簡單最薄既呢對.....其實之前都睇中過下佢架....不過又覺得個款過Young !!! 不過問題係我hon hon 極like呢款 !!!


 就係咁玩咗即興........完全冇心理準備過!!!! ....


但我又覺得呢個即興行動都幾正喎!!kakaka .....



我地仲好快咁攪掂埋餅卡呢個items....買咗一半Haagen-Dazs、一半美心、15張奇華!!!



由攪Wedding到依家我覺得我地好幸運....連餅卡都有得平...因為我地朋友用剩...以$30 一張美心賣咗47 張俾我地 (未到手) !!!


另一件幸運是就係去影 Pre-Wedding & Engagement Photo 既事....遲下再Blog !!!!


2 則留言:

  1. 喂喂,你對 pn 同我和敵人原本睇中嗰對一模一樣丫,不過當時係我地第一次去婚紗展,所以冇即刻扑搥… 有眼光… 呢對個款很美很美 我都係係剛過去的會展 ko 咗餅咭,但冇買雪糕劵,因為只有兩年限期,而我地又下年至派,咁減吓減吓得返一年… 所以就冇買了…
    [版主回覆11/12/2010 23:41:00]我同你眼光似丫ma!!!
    我都考慮咗好耐先買雪榚卡呀!!!但因為haagen-Dazs話只有呢次係做買50張都有85折....平時要100張先做架....咁我又諗仲有一年佢地食...實食到掛....wakakakaa

    回覆刪除
  2. 買50張?我星期六去時,仲係話買 80 張至有 85 折喎… aiya… 蝕咗…

    回覆刪除