2010年11月12日 星期五

原來有五輯

本來只諗住只影兩輯Pre-wedding photos , 其他就自己攞腳架DIY 啦.....


點知越剎越多「程咬金」......


1. Ooops Production: 因為$500 平平地就黎玩下 Studio Pre-wedding!!!


2. 品果影像:最早book 既item...去麗江影....真正認真地join 一間影一輯連相簿及油畫!!!


3.L's Galleries:因為下年新年去澳洲....咁啱我的BD 攝影師Peter 又係去Melbourne所以 去影!!!


4.Ben Leung :freelance....hon 個同事....未攪結婚已夢想搵佢影....心意價錢!!!


5.hon 朋友(我未知叫咩名) :呢個先係最「程咬金」,因為原來佢一早同我hon 講要幫我地影.....又係Free 的!!!!


 


由於太多敕...好亂呀!!!! 亦因為太多....學Iris+k 咁將最後兩輯變為Engagment Photo !!!


a.要諗定每一輯要咩feel ?


b.準備D 咩先道具?


c.幾時影?


d.拍攝景點??


e.服飾如何??


以下是找回來的good feel Engagment Photo .............



諗唔到有咩道具時....書都係一個好選擇!!!!!


 


在愉景灣打千楸是我們求婚當日的其中一幕!!!



踩單車是我倆經常做的拍拖活動!



好鐘意Blogger Mattababie 呢輯Story 呀!!!! 輕氣球係超好道具...我BD Garden Wedding 時亦都會放輕氣球呢!!!!



這張追車相我要在澳洲拍!!! 因為我們都間中追車.........photo by blogger little lulu !!!



秋天是我最愛的一個季節......我們也是在秋天結婚的!!!!!!


 


4 則留言:

  1. wakakakak… 影啦影啦… 變做 engagement sessions 真係一個好好好好的籍口黎架… happy photo shooting ^^
    [版主回覆11/12/2010 23:43:00]係....我相信engagment seesions分分鐘會係最開心一個環節!!!!

    回覆刪除
  2. 嘩~ 越影越多, 越玩越開心
    [版主回覆11/16/2010 23:25:00]好期待唷!~~~~

    回覆刪除
  3. Engagment Photo,  另有一番風味呀~
    [版主回覆11/17/2010 17:34:00]係呀,,,,外國興呢D 野,,,我覺得好正同埋特別sweet,,,但要買靚靚便服影!!!!

    回覆刪除
  4. I added you lar Nat~ ^^

    回覆刪除