2010年9月13日 星期一

Searching our BD photographers and videographers II

特登買本wedding magazine 就係為咗睇 '89婚禮錄像及攝影師專訪 '


My god !!! 近期忙於搵婚攝,搵到個人都傻晒,每晚每個周日都喺屋企搵搵搵


就連肚餓都冇感覺!!!


上個月已經搵咗兩間睇詳情:


1. Dan Lam : 本來都諗住價錢合理搵佢,一個星期後佢竟然突然話已經俾人book 咗, -___-,因為我問時佢只差幾日就加價,佢似係唔想做我生意多囉!!


2.GiveFunLa : 好鐘意佢既same-day video ! 冇邊間做到唔老土又感動既感覺!!原先諗住一次過喺佢到join 晒2P+1V package,咁先唔會out-bud, 但佢始終做VIDEO出名,連個攝影師都未見過,佢地亦唔會安排你同snapshot開會,只要1V+1A 要成$9800 !!!!


 =====================================================


經過Send 了十多封e-mail 問價, 其他我好鐘意既DM , Mingdesigned 都 out-bud後 , 我終於都 定咗幾個目標, 大家俾D 意見丫 , 我好需要用後或聽過既comments 呀!!! Thanks !!


1. Peter Lai @ L's Galleries : L's


 今晚見咗佢, 佢好有心機同你講D 相點解咁影, 每張相帶出咩感覺, 留意既係咩地方!! Videoman top line  雖然加多小小錢, 但真係做得好好呀!!! 起碼唔老土!!!  Peter 仲攞過WPPI 獎!!!


2.Grass Tso : 123 cheese


 Blogger 讚好, 價錢同peter 差唔多咋, 要睇埋佢既 same-day video比較下先!!


3.Kung Chan : to Love


其實一開始好鐘意佢架, 因為佢影到blogger connie 好靚呀!!!但別人對佢有good comments and bad comments !!! ....但咁多個佢最出名!!!


4.Luster Angle : Camby


其實係欣賞佢既same-day video 先,,,我自己睇到笑死!!! 而且價錢係咁多個最平, 但佢既snap -shot 太唔柔和, 我鐘意柔和D 架ma !!! 所以只諗佢既 Video !!!


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


其他的Jan Wong , Joseph  , Not my Cup of Tea !!!


在此多謝blogger Iris  分享,,,我都係跟你個 List 搵,,,唔使搵到我死 !!!


 


3 則留言:

  1. Thx for ur sharing
    唉~我都煩緊呢樣....
    [版主回覆09/16/2010 14:13:00]你有冇咩心水呀依家??? 我都煩咗好耐,,,試過訓唔著幾晚!!!!

    回覆刪除
  2. 唔使客氣… 幫到就好了
    [版主回覆09/16/2010 14:12:00]全靠你啦!!!!

    回覆刪除
  3. I chose Vision ar www.vision.com.hk
    I love their Style, u can take a look first in their website
     
    [版主回覆09/19/2010 14:46:00]O...the girl in their website is Elaine ,,she is very beautiful !!!
    how much of the package ? is 2P+1V ??

    回覆刪除