2010年9月26日 星期日

組團澳洲影Pre-Wedding

世事真係好橋.....


話說我細佬將於2011 年 農曆初十喺 澳洲Sydney 註冊 ,


咁我同我 hon 去觀禮咪諗住順便去Aus. 影DIY  Pre-wedding 。


喺搵我既Big Day婚攝Peter Lai 時, 見佢有D oversea pre-wedding 都只係 around 2萬幾, 因為會組 3 pair 新人影咁就圍到條數唔使包 攝影師同 化妝師既機票同hotel !!!


仲包埋兩本Ablum ,,,,係咪好抵先!!!?????


咁我就有個計劃就係叫Peter 組D 新人一齊去澳洲影 , 再加埋幫我細佬影註冊,,,咁咪會平好多啦!!!!


今日同Peter 見面傾埋D 野....一問底下....原來佢咁啱又係


1月尾去澳洲 !!!!!!!!!! 咁我同佢講以上既計劃....佢都話好...佢遲D 會寫blog 搵人一齊去澳洲影....咁我都喺度問有冇blogger 有興趣 ????


組團澳洲影Pre-Wedding 如下 (詳情要等佢個blog 出咗先) :


地點:Australia  Melbourne   or   Sydney


日期:period 由 6/2/11 (初四) 至  11/2/11 (初九)  


          <時間可以再同Peter 夾,,,因佢1月尾已經去>


           http://lsgalleries.wordpress.com/


有興趣請私人留言 ! 希望同大家一齊玩啦 !!!!





To celebrate  the 2nd anniversary of L’s Galleries in Feb 2011, we would like to offer pre-wedding/wedding shooting in Melbourne, Australia during 28 Jan to 14 Feb 2011 at a promotional price. 



Come and celebrate with us for our birthday, and enjoy a huge saving on this great offer.


Places for this promotion are limited.  If you’re interested, please email us at info@lsgalleries.com for further info.


Posted in News, Overseas | Leave a Comment »


 


P.S. Peter 最近又攞咗兩個 WPPI 獎 !!!!! Congrats !!!!!


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言