2010年6月1日 星期二

預備第二擊wedding expo

18 months to go la ~~~~~


最近好忙呀!! 又要準備本年度第一次去旅行既事....去青島呀!!!


又要準備wedding expo 要重點出擊既事項 !!!


為咗到時去到有D 目標....我呢牌搵咗D WG & EG 資料、花球資料。


 


已經book 咗兩間喺 5/6 Sat, TST 試衫 ..........


1. Anovia :因為覺得佢感覺好靚 !!! 試衫要俾$500 諗住睇下先!!


2. Berfa Wedding:haha......其實係見到圓圓 facebook 到like佢,就入去睇下!


    諗住都試下啦...因為都係TST 區....點知原來佢試衫係Free !!! good !!! 


Very Nice ^^


3.  仲有...大家有冇留意Esdlife 話中環置地上面有間舖 1 折發售D 名牌 WG , EG ???


     我都book 咗今個星期五去睇呀!!! 突然好忙呀!!! OMG !!!


3 則留言:

  1. Berfa Wedding~ 我上星期上左去睇啦, 你d衫係for big day著定影pre-wedding嫁???? 影相我覺得ok, 當日著你就要諗諗啦~ btw, 我買左件影相用, 下星期一有得拎~ 中環置地上面有間舖 1 折發售D 名牌 WG --> 我都有興趣呀, 間野0係邊度嫁????
     
     
    [版主回覆06/02/2010 13:33:00]我都要買兩件衫for pre-wedding 用!! 但今次去Berfa Wedding主要睇BD 先。中環果間喺置地樓上,,,我都唔知咩野黎架....HAHA...都係睇EDSLIFE 知....上到去先算!!

    回覆刪除
  2. Berfa Wedding d款有d特別, 好似係Berfa自己design~ 可以一睇~
    可唔可以send置地樓上嘅資料俾我呀, 我都想去望一望~
    [版主回覆06/02/2010 14:24:00]http://wedding.esdlife.com/articles/gown/summersale-cw/
    你仲諗住再買嗎??
    我諗住搵日上connie 到...do u know who is ' Run for The Dream'? 都有得買架,,,

    回覆刪除
  3. 1 折..咁抵~?!?
    [版主回覆06/02/2010 23:38:00]就係!!
    不過其實係一折起!!

    回覆刪除