2010年6月10日 星期四

馬不停蹄...試試試

呢牌好忙.....不繼搵資料尋找我的 THE ONE !!!


先講下上星期六同朋友阿SHAN 去 Anovia Berfa Wedding 睇衫 !



到星期日又去expo 睇下 Gown Shop !!



到星期日下午就同我的 blogger 圓圓出擊去中環搵衫!!!


今次係我地第一次見面呀....HAHA...圓圓果然係靚女一名呀!!!


估唔到我地既taste 好似tim .....大家都鐘愛「勁紗裙 WG」


我地先去食個 Tea ....一邊睇住本書打電話睇下邊間可以walk in ....


Then 我地就去咗  Bliss 同埋 BV Bridal



我已記低咗好幾間 gown shop comments .....下一篇先講啦!!


但我在 Berfa Wedding  竟然有意外收穫 ....


登.....登


登....



就係買咗呢件用黎影pre-wedding ....for HK 一輯 or AUS. 一輯 !!!



其實Berfa Wedding D 衫幾好啊....價錢亦不貴...最緊要係有得買走呀!!! 我仲睇中一件藍色....但要再考慮下先!!!! 個Sales Nico都係一個好人....即時幫我諗下點改良件衫....間野仲送物料俾我車落件衫到。


包車包改包洗....仲想點!?  梗即買啦!!!!


3 則留言:

  1. 件婚紗好靚wor~
    [版主回覆06/12/2010 00:02:00]你話我果件??HAHA.....其實係晚裝黎架....但我當佢婚紗咁著!!

    回覆刪除
  2. 隻裙好似係漸變粉藍色...right?
    上次名牌婚紗開倉有收獲嗎?
    [版主回覆06/13/2010 18:09:00]其實係粉綠色呀.....我上次最終冇去睇婚紗開倉,,,,佢 地都好難約呀!!!

    回覆刪除
  3. haha~ 原來個日你有影相呢~
    快d黎我地第二次尋gown之旅啦~
    [版主回覆06/14/2010 22:34:00]係呀!!! 你換衫時..我本來好想攞住我地試果件影架,,,,但好似唔係咁好啦!!!
    ok let's go next trip !!!!!!

    回覆刪除