2011年9月29日 星期四

交換wedding gift with 戰友

在blog 裡找到戰友及好友, 是我攪婚禮最大的得著!!!
我們仨的婚期都只是每人隔了一個星期,  我們的婚禮亦是有聯系的!


攝影師方面, bee 都同我用埋同一個攝影師Peter,
而MUA 方面, 我就同Iris 都係用Rainbow

望大家都真係搵到個好vendor!!!

2 month to go 的一天, 我們出來交換Wedding Gift ,
我DIY 了兩個photo box 給兩位babes, 佢地收到的反應非常驚訝同勁讚, 好開心呀!!!!
記得揀張靚相放在這個photo box 呀!!!

而Bee 就送了NT 本牌給我, 好有意思!
而Iris 就送了個board 給我,
你們兩位的心意其實一D都唔小學雞呀!!! 是simple but elegant !!!
 

Nice to meet u all !!! Love you all !!!
真係好希望日後可以與你們分享 M2B !! 我們一齊努力呀!!!!

4 則留言:

  1. 你個嗰簡直係大學之友!!!
    一齊加油!!! luv !!!
    [版主回覆10/08/2011 00:38:46]遲下要讀埋碩士呀!!!hahaa

    回覆刪除
  2. 敵人話我小學雞之後,就話你係大學美術系了 ... 這是千真萬確的事 XDDDDD
    加油,support u always ^3^
    [版主回覆10/08/2011 00:38:23]Thanks !!! 你地鐘意就得啦!!!

    回覆刪除
  3. NT就咁已經好OK,好似靚過加毛毛草呢!!

    回覆刪除
  4. 係呀,你整個box真係好靚呀!!!!

    回覆刪除