2011年8月26日 星期五

Bridesmaids first meeting & the bridesmaids cards

呢個 Thank you being my bridesmaid Card 喺五月時已經晨早K.O咗!

諗住first meeting 時就連埋好耐之前買既H&M 桃紅色頭飾 送俾佢地!


呢張咭都用咗我唔少法寶

letter and thanks you rubber stamp, embossing powder, punch set,

加埋閃閃石貼上每位姊妹的initial, 呢part都幾花時間!!!

今次meeting 仲有兩位姊妹黎唔到,

不過大家同我傾rundown 時都俾咗我好意見我, 非常多謝大家!

而大家都初步傾咗玩新郎game, 好有效率呀!!!!

果位男士唔係姊妹, 係姊妹A既老公, 好在當日佢都喺度, 俾咗好有用既意見我呀!

hahaa.....佢都成個姊妹咁呢~~~


4 則留言:

  1. 好靚呀~~ 我本身都想整條裙o係姊妹卡度, 但我畫又唔得,手功又唔得... ..結果放棄了~~:p
    [版主回覆08/29/2011 10:05:00]我條姊妹裙同佢地真實條姊妹裙係同色同質料, 真係咁啱咋! 其實冇裙唔緊要, 有卡已經好好!

    回覆刪除
  2. i m also thinking how to make the bridesmaid card lei~~~ wish my JMs would like it ^^
    [版主回覆09/11/2011 00:04:01]do it la , ur JMs must love it!!!

    回覆刪除
  3. yes! let me try to make one demo ... thinking of sth 3D~~~ hohoho!! wish can share with people soon~~~ ^^

    回覆刪除
  4. 條裙的設計好得,LIKE!!!
    [版主回覆10/14/2011 00:20:58]thanks cynthia, 好似同你失散咗搵返咁...hahaa

    回覆刪除