2011年6月27日 星期一

沒有Checklist 的5 months to go

Yahoo 的blog 已經有問題到唔想再理!!!本來可以成個excel 放喺blog 有晒顏色, 但依家yahoo blog 已經做唔到, 冇晒心機下直頭唔放checklist , 等我d/w 好firefox 再update 啦!

今個月其實一點都不好過! !!!!

因為未來老公的grandma 月頭過咗身, 到咗今日, 又輪到我細grandma 過身!!

我地大家都有相同感受, 就係原來當親人過身時, 係會諗返好多以前、兒時相處的一切!

今個月我地竟然有著相同感受、經歷 ......可以算係第一次!!!!

籌備咗都成年半.....其實黎到呢一刻....真係咩都唔重要.....原來最重要係你既親人能夠出席你既婚禮, 見證你既成長!!!

不過婚禮既事我會繼續努力架!!! 不過就唔會再好似以前咁咁緊張, 咁介意!!!!

好啦....等我遲下再努力返寫blog 寫返自己K.O. 咗D 咩啦!!!

 

 


3 則留言:

  1. oh, sorry to hear the bad news, add oil NAT!!!! support u always ...
    [版主回覆06/28/2011 17:14:00]i am fine now , thanks so much my dear!!!!
    你令我好感安慰!!!

    回覆刪除
  2. Nat, 不要太傷心... 她只是去了另一個世界守護著你 我最愛的公公婆婆先後在新年前離開了.... 但我深信他們一直會在另一方看著我....
    婚禮的事情, 不用太辛苦, 我們要盡量享受所有的 preparation... add oil
    [版主回覆07/04/2011 20:22:00]thanks so much !!! 佢走得都好安詳, 我都好欣慰!! 我依家冇晒事, 努力緊DIY !!

    回覆刪除
  3. 就算她們不在, 但其實都只是在遠方看護你 , 你要知道很多人都在SUPPORT你就足夠 ~
    [版主回覆07/07/2011 19:56:00]我最開心同欣慰係你同iris baby一直支持我, 估唔到搞結婚會識到班真心朋友, 多謝你地呀!!! love u !!!!

    回覆刪除