2011年2月25日 星期五

Prepare for Engagement Photo

話咁快又要影相....今次係影Engagement Photo 


期待已久由朋友Ben Leung 大師影相!!!


Engagement photo on engagement date and place @ 6-3-2011, 愉景灣


上年同一日係我地週年記念亦係求婚日....


所以今年會於同一日同一地方影下我地既訂婚照!! 又要諗定idea for shooting 啊!


=======================================================================


idea 1. 相機:我地鐘意影相....所以帶埋我地既即影即有、Diana Mini 陪伴我地!!



idea 2. 遊樂場:好欣賞愉景灣既沙灘中有遊樂場....上年我地打千秋打得好開心...呢個位係必影景地之選!!! 



idea 3. 單車 : 之前既BLOG都有提及我地好鐘意踩單車拍拖...所以諗住帶埋自己部手提單車去影....但攞住果下有D 難度...要再作安排先。


idea 4. 輕氣球 : 攞住輕氣球影相係我一直想做既野....因為好有開心感覺!!! 但中環邊到有得買呀?? 之前搵咗一間但喺CWB 要12點先開....有冇人知中環邊到有得12點前有得買既地方呀?


 


idea 5. Sharing : 其實一個少少既實物道具已經可以帶出好sweet 既感覺!


idea 6 Dressing : 服裝方面未諗到,但想著碎花系列,呢張感覺very warm!!! 



idea 7. DIY little props : 呢個咁簡單既心心props 都已經影出好靚感覺!!



鳴謝:  photos sources from iris blog and internet


2 則留言:

  1. like ! happy engagement photo shooting !!
    [版主回覆02/28/2011 23:33:00]baby ,,,welcome back....我睇到你D 相好正呀!!! 快D 放多D 上網啦!!! 仲有呀,,,我同BEE 等埋你出黎呀!!! 一齊分享旅行趣事!!!

    回覆刪除
  2. nice la
    [版主回覆02/28/2011 23:32:00]thanks !!,,,但Ben Leung堅持唔去愉景灣影,,,要入大嶼山長沙....攪到有D 不愉快事情發生咗!!!

    回覆刪除