2011年1月26日 星期三

Checklist @ 10 months-to-go

話咁快就10 mth to go ....今日差D唔記得!!


今個月做咗好少野咋....整個月都在睇睇睇、買買買、交收交收交收...在此真係好多謝一D 好sweet既bloggers幫助!!


1. 買咗Clear Stamp、熱風槍、paper ....買咗好多DIY Stuff !!!  


2. 準備 二月去澳洲影相之旅....好開心喺ebay bid 咗件vintage gown 返黎(今日啱啱收到), 然後就係blogger Jelly 幫我買咗vintage veil !!! Full of Vintage !!!  


3..仲有, blogger kitten 呢個月俾到個花球我...好靚呀!!!如果係真花就好呀!!!呢個花球我可能會留黎Big Day 上午用...之後就拋花球俾姊妹!!!


4. 從品果輯300幾張相中好辛苦好辛苦咁揀咗90張相...仲要再揀到55張...真係心如刀割既揀相過程 (仍在努力中) !!!不過好彩揀好咗油畫....真係好多謝sweeties bloggers 們的投票同提醒!!!


5. 最大既完成項目就係設計好 N & T Logo !!! finally !!! 同埋已經諗定Invitation Card 既設計!!! 繼續努力!!!!

























































































































































































































































































N & T Wedding – 26Nov2011
Venues
婚禮地點博藝會- 4M
行禮地點大埔海濱公園
擇定結婚日期26-Nov-11
雙方家長會面5-Dec-10
商量聘禮及禮金大約共識咗
預計酒席around男-14圍 ; 女-13圍 = 共27位
通知酒店嘉賓人數,確定婚宴菜式NO, 未試菜
過大禮30-Oct-11, 09:00-11:00
People involved
伴娘,伴郎人選Winnie, 安
兄弟團人選TBC
姊妹團人選Sam, Tin, Kathy, Tso, Fanny, 還有一個未定
花仔花女波波、Bosco、雲希
司儀Mui
司琴(match in)Crystal Yan (已俾琴譜)
註冊律師TBC
結婚程序表及座位表TBC
最後確定嘉賓及工作人員名單TBC
服飾/ 裝扮
婚紗晚裝Run For the Dream
1 x WG (MONIQUE. LHUILLIER-Swank Lake)
 
Molly Li
3 x EG (已hold)
 
裙褂金鳯凰 (TBC)
新郎禮服Beauty Hera (黑、白)(TBC)
媽咪、奶奶晚裝Beauty Hera (2 x EG) (TBC)
姊妹裙TBC
兄弟tieblogger 幫我order咗
花仔花女禮服TBC
新娘褂鞋麗江已買
新娘婚紗鞋TBC
新娘晚裝鞋Stuart Weitzman (Connie送既鞋)
新郎禮服鞋OK
試粧,試頭Rainbow Chan
訂花(花球,頭花,襟花)TBC
造結婚戒指PN 
中式手鐲, 金器TBC
Decorations
婚禮場地佈置朋友-阿奶公司 (pencil mark)
註冊場地佈置DIY, 有d idea
Photos shooting
婚紗攝影1. Ooops
 2. 品果@麗江 (Dec 10)
 3. L’s Galleries@Australia Melbourne (Feb 11)
 4. 朋友-Ben Leung  (6 Mar 11)
 5. 朋友-司徒 (Easter Holiday 11)
油畫品果x2 + 澳洲嗰輯(出面印)x1
相簿品果x2 + 出面印x2
婚禮攝影師Peter @ L’s Galleries; Ben Leung(half day)
預約攝影師,詳細說明結婚拍攝及錄影程序TBC
Stationary & Others
Ring Pillow周年禮物水晶座-Swarovski Love Birds
設計及印製喜帖TBC
設計及印製Save the date + ceremony InvitationTBC
Personalize利是封TBC
餅咭已買77張美心西餅
已買60張Haagen-Dazs
已買15張奇華
回禮禮物TBC
花車公仔Mudull (等一田減價買)
龍鳳被 + 床單Casablanca
上頭用品Crystal Yan 送咗
敬茶茶杯 & 茶壺表姐 傳送(未攞)
Bridesmaid’s GiftsTBC
預約花車TBC(可能用返老豆架Benz)
預約7人車TBC
訂輕氣球TBC
Food & Beverage
訂製結婚蛋糕Bridesmaid - 廚B-Sam (TBC)
註冊小食Delifrance -TBC
訂酒 ,水果已有5瓶 - 遲下再買
雜項
計劃蜜月旅行German & London on Xmas 2011
準備嫁粧TBC
DIY Projects
成長片段TBC
Personalize Foam boardTBC
Personalize StickersTBC
Bridesmaids CardTBC
Save The Date and InvitationTBC
姊妹手花姊妹fanny同我一齊DIY
兄弟襟花姊妹fanny同我一齊DIY
Photo CornerTBC
Wishing TreeTBC
CandlesTBC
Candy JarK.O.
Table no.TBC
Welcome Board TBC
Signature BoardTBC
Signature PensTBC
Photo BoothTBC
pom-pomsTBC
Heart Paper & ConesMaking


原先Photo Booth 呢part 我係想跟blogger mattababie 咁整speech bubble foamboard ...但發現越黎越多人整呀!!! 所以我又要諗過第二D 特別野呀....其實有少少idea ...但搵好資料先再blog 啦!!!


 


3 則留言:

  1. 大埔海濱公園行禮ar, good wo
    [版主回覆01/26/2011 22:15:00]係呀!好似好外國甘。haha

    回覆刪除
  2. 好勁呀~~ 加油~~~~
    我就冇咩進展, 我依家最驚d牙4月都未得我5月唔知點去影相
    [版主回覆01/27/2011 14:19:00]都要除出黎影啦,,,如果唔係你冇時間架,,,又要執相同排板!!

    回覆刪除
  3. 我見到我個名...hahahah u ar welcome ^^ 我最近都買左d clear stamp, 但其實我唔識用, 係咪要買個clear stamp專用手柄??
    [版主回覆01/27/2011 14:13:00]賣野俾我個blogger話用CD盒都得,,,,我識過用鐵盒都實!!!

    回覆刪除